Uw merk heeft nieuwswaarde. Productinnovaties, bijzondere projecten, onafhankelijk onderzoek of een visie op de branche: er leeft genoeg actuele content in uw organisatie waarmee u gratis positieve aandacht voor uw merk kunt genereren. De kunst is om dit nieuws structureel naar boven te halen. Het als bedrijf of organisatie te claimen. En het zo aan te bieden dat redacties er ook de waarde van inzien voor hun bladformule of online platform.

Procomm verstaat deze kunst als geen ander. Als gespecialiseerd pr-bureau in B2B weten wij nieuws op waarde te schatten én tot leven te laten komen in de (vak)media. Maak kennis met onze visie op pr en ontdek hoe waardevol uw eigen nieuws kan zijn voor de positionering van uw merk.
Procomm is het pr-label van Admix, het beste B2B-bureau voor merkcommunicatie van Nederland.

UW NIEUWS IS VAN ONSCHATBARE WAARDE VOOR UW IMAGO

In een tijd waarin ‘verkopen’ steeds minder werkt, wordt de rol van pr belangrijker. Klanten nemen zelf de touwtjes in handen en oriënteren zich via alle mogelijke kanalen om tot een merkvoorkeur te komen. Commerciële boodschappen hebben dan minder overtuigingskracht dan informatie met een meer actuele en objectieve lading. Nieuwswaardige content, noemen we dat bij Procomm.

Structuur aanbrengen

Procomm heeft alles in huis om nieuwswaarde uit uw organisatie naar boven te halen én geplaatst te krijgen in relevante media. Dit doen we op een gestructureerde, planmatige manier, zodat u ook op lange termijn de vruchten plukt van onze pr-activiteiten. Met onze nieuwsinventarisaties, pr-kalenders en direct doorplaatsbare persberichten ontzorgen wij niet alleen u, maar ook de journalisten uit uw branche. Als B2B-specialist hebben wij op dagelijkse basis contact met journalisten van (online) vakbladen voor de bouw en aanverwante branches, de zorg, automatisering en zakelijke dienstverlening. Maar ook in de wereld van nationale, regionale dag- een weekbladen, radio en televisie hebben wij goede contacten.

Nieuws boven commercie

Onze kracht is dat wij nieuws kunnen claimen en laten renderen voor uw merk. Dit betekent ook dat wij nee durven zeggen als uw ‘nieuws’ te commercieel overkomt. Simpelweg omdat journalisten dan ook nee zeggen. Bovendien dragen nieuwswaardige, onafhankelijke publicaties juist bij aan uw imago als kennisautoriteit en koploper in de markt. Uw boodschap wordt immers geloofwaardiger wanneer deze verteld wordt in een erkend vakblad, door een tevreden klant of een deskundige binnen uw vakgebied.

Cases

ADM50057_klantlogo's_Fermacell_wit_case_defADM50057_240x120 api wit-24ADM50057_klantlogo'sprocomm-meeropdrachtgevers

Dit zeggen onze klanten over ons

Meer weten?

Wilt u meer informatie over onze werkwijze en de resultaten die wij hiermee boeken?
Wij komen graag langs voor een persoonlijke kennismaking. Neem contact op met Toine van den Hoven.

Bel 010 – 270 75 10 of mail toine@procomm.nl.

hier
kun je ons
vinden


procomm-linkedin    procomm-twitter

Op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze updates

Bedankt voor uw aanmelding